Jednolite studia magisterskie z zakresu: informatyki, techniki, projektowania, konstruowania i wytwarzania struktur technicznych o charakterze mechanicznym i elektromechanicznym.
Studia podyplomowe dla nauczycieli w zakresie edukacji dla bezpieczeństwa.
Studia podyplomowe: Oligofrenopedagogika oraz Edukacja i wspomaganie osób z autyzmem i zespołem Aspergera.
Kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą.
Szkolenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
Kurs - kierownik wycieczek szkolnych i imprez turystyczno – krajoznawczych.
Specjalistyczne szkolenie z zakresu zasad ruchu drogowego.
Kurs doskonalący: Nowo powołanych doradców metodycznych.
Kurs: Trening Umiejętności Społecznych
Certyfikat Ogólnopolskiego Projektu Centrum Mistrzostwa Informatycznego” (ukończenie dwusemestralnego kursu (288 godz.)
Certyfikat programu edukacji cyfrowej „Zaprogramuj przyszłość”
Certyfikat Ogólnopolskiego program Uczymy dzieci programować
Kurs: Metody pracy i narzędzia wykorzystywane w profesjonalnym Coachingu”
Kurs: „Szkoła Coachingu”
Tematyka prowadzonych zajęć
Wykorzystanie Canvy w pracy nauczyciela
Ozobot offline - programowanie przez rysowanie
Google Workspace (G-Suite) - kompleksowy pakiet usług i narzędzi w nauce zdalnej/ hybrydowej
Robotyka w edukacji: programowanie robotów Lego Mindstorms EV3
Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w nauczaniu stacjonarnym i zdalnym
Indywidualizacja procesu kształcenia. Rozwijanie kreatywności i innowacyjności u uczniów z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.
Zdalne nauczanie z wykorzystaniem platformy MsTeams
Platforma Office 365 w kształceniu na odległość
Office 365 w pracy nauczyciela
Cyberzagrożenia
Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów internetowych.
Kodowanie w przedszkolu z wykorzystaniem maty do kodowania
Interaktywny ekran dotykowy/ tablica interaktywna - narzędziem wspomagającym proces dydaktyczny
Wykorzystanie TIK w nauczaniu i uczeniu się uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zagrożenia w sieci - bezpieczne korzystanie z Internetu i technologii cyfrowych
Pierwsze kroki w nauczaniu robotyki i programowania z zestawem klocków Lego WeDo 2.0
Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość
Programowanie w środowisku Scratch - tworzymy interaktywne gry i historyjki w Scratchu
Badanie umiejętności uczniów za pomocą zasobów cyfrowych (Formularze Google, Testportal, Quizziz, Liveworksheets)
Aplikacje Google w pracy nauczyciela
Plickers i QR Kody w edukacji
„Narzędzia multimedialne do tworzenia quizów i testów on-line w szkole podstawowej i ponadpodstawowej”
Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty z wykorzystaniem programu Ms. Excel
Blog - narzędzie pracy nauczyciela XXI wieku
Zasoby i funkcjonalność Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej
Zakres zadań w tym Sieci współpracy i samokształcenia