Data modyfikacji | Element | Opis | Użytkownik |
---|---|---|---|
2020-09-23 17:06:40 | Szkolenia rad pedagogicznych | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Oferta szkoleń rad pedagogicznych Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku jest publiczną placówką doskonalenia nauczycieli prowadzoną przez Powiat Ełcki we współpracy z Gminą Miasto Ełk, Gminą Ełk, Gminą Kalinowo, Gminą Stare Juchy, Gminą Prostki, Gminą Kowale Oleckie. Doskonalenie nauczycieli rozumiemy jako wspieranie nauczycieli w realizacji bieżących zadań zawodowych i wspomaganie w rozwoju zawodowym; jako podnoszenie, uzupełnianie i aktualizowanie kwalifikacji zawodowych; nabywanie nowych kompetencji i umiejętności. Prowadzimy formy doskonalenia, w tym seminaria, konferencje, wykłady, warsztaty i szkolenia, uwzględniające specyfikę nauczanych przedmiotów lub prowadzonych zajęć oraz dotyczące ogólnej wiedzy i umiejętności zawodowych nauczyciela; zajmujemy się pracą koncepcyjną dotyczącą zakresu i sposobu organizowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli; udzielamy konsultacji. Prowadzimy odpowiednie formy doskonalenia zawodowego na podstawie diagnozy potrzeb w zakresie kształcenia ustawicznego nauczycieli, opracowujemy programy i formy doskonalenia w oparciu o najnowszą wiedzę metodyczną i dydaktyczną, poddajemy ewaluacji poszczególne formy doskonalenia. Zapraszamy do korzystania z oferty Mazurskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Ełku. Dyrektor MODN Tematyka szkoleń rad pedagogicznych – rok szkolny 2020/2021 Pobierz kartę zgłoszenia na formę doskonalenia zawodowego DYDAKTYKA, METODYKA NAUCZANIA 1. Wdrażanie nowej podstawy programowej w szkołach ponadpodstawowych ze szczególnym uwzględnieniem edukacji przyrodniczej i matematycznej 2. Program nauczania – tworzenie, wybór, modyfikacja 3. Metody i techniki aktywizujące w procesie edukacyjnym 4. Podniesienie efektywności kształcenia. Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów 5. Trening przed maturą z języka angielskiego, czyli jak skutecznie powtarzać, angażować i motywować uczniów 6. Jak rozwijać kompetencje matematyczne z wykorzystaniem narzędzi TIK na lekcjach języka angielskiego w szkole podstawowej? 7. Motywowanie uczniów do rozwijania się. Jak uczyć skutecznie? 8. Ocenianie kształtujące 9. Mnemotechniki- techniki uczenia i zapamiętywania 10. Metoda projektów w praktyce szkolnej 11. Język angielski w wychowaniu przedszkolnym – metody pracy i techniki nauczania 12. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii do efektywnego nauczania języka obcego 13. Zasady oceniania wypowiedzi ucznia na ustnym egzaminie maturalnym z języka obcego 14. Indywidualizacja pracy z uczniem
KOMPETENCJE KLUCZOWE 15. Kształcenie u uczniów kompetencji kluczowych 16. Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów 17. Rozwijanie kreatywności, przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych uczniów 18. Rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym 19. Rozwój umiejętności społecznych i emocjonalnych dzieci w wieku przedszkolnym gwarantem sukcesu dziecka w karierze szkolnej 20. Metody usprawniające pracę z dziećmi w dziedzinie kompetencji językowych wpływające na rozwój intelektualny
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE 21. Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość 22. Platforma Office 365 w kształceniu na odległość 23. Narzędzia TIK w zdalnym nauczaniu 24. Aplikacje Google w pracy nauczyciela 25. Wykorzystanie platformy ClickMeeting w kształceniu na odległość 26. Narzędzia do tworzenia quizów i testów online 27. Zdalna edukacja - jak bezpiecznie prowadzić lekcje online 28. Wykorzystanie platformy Zoom do prowadzenia lekcji zdalnych i zadań interaktywnych 29. Interaktywne materiały edukacyjne – tworzenie własnych i wykorzystanie gotowych przy pomocy aplikacji smallpdf, liveworksheets, LearningApps, Quizlet, kody QR 30. Narzędzia do zdalnego testowania na Classroomie: jak przygotować i sprawdzić test w formularzach Google 31. Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów internetowych w sieci 32. Tablica interaktywna narzędziem wspomagającym proces dydaktyczny 33. Interaktywny ekran dotykowy narzędziem wspomagającym proces dydaktyczny 34. Profilaktyka uzależnień cyfrowych 35. Cyberzagrożenia. Rodzic-uczeń-sieć 36. Wykorzystanie TIK w nauczaniu różnych przedmiotów i pracy z uczniem o SPE
WYCHOWANIE 37. Działania wychowawcze szkoły. Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych 38. Kształtowanie patriotycznych i obywatelskich postaw uczniów 39. Wolontariat w szkole – aspekty praktyczne i prawne 40. Agresja, przemoc, wykluczenie społeczne w szkole/placówce 41. Agresja w przedszkolu. Gry i zabawy dla przedszkolaków zapobiegające agresji 42. Doskonalenie kompetencji wychowawczych nauczyciela 43. Jak sobie radzić z niepożądanymi, prowokacyjnymi zachowaniami uczniów. Metoda konstruktywnej konfrontacji 44. Profilaktyka agresji i zaburzeń zachowania. Rozwiązywanie problemów wychowawczych 45. Profilaktyka uzależnień w szkołach i placówkach oświatowych 46. Czym odurza się młodzież? Nowe substancje psychoaktywne
ROZWÓJ ZAWODOWY NAUCZYCIELA 47. Emisja i higiena głosu nauczyciela 48. Awans zawodowy nauczyciela 49. Etyka zawodu nauczyciela 50. Profilaktyka wypalenia zawodowego
ZADANIA EDUKACYJNE 51. Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego wszystkim uczniom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych 52. Wspieranie potencjału rozwojowego uczniów i stwarzanie warunków do ich aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu szkoły 53. Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego 54. Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kontekście zmian przepisów oświatowych 55. Organizacja zajęć pozalekcyjnych 56. Indywidualny Program edukacyjno-terapeutyczny ucznia z niepełnosprawnością intelektualną 57. Realizacja wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego 58. Współpraca z rodzicami w szkole/ placówce oświatowe 59. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju 60. Konstruowanie WOPFU, IPET dla ucznia z ASD 61. Praca z dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego w klasie ogólnodostępnej 62. Praca z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w szkole ogólnodostępnej 63. Wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 64. Uczeń z ASD w przedszkolu/szkole 65. Indywidualizacja pracy z uczniem na podstawie opinii i orzeczeń poradni psychologiczno-pedagogicznej
ZAGADNIENIA ORGANIZACYJNO-PRAWNE PLANOWANIE I ORGANIZACJA PROCESU EDUKACYJNEGO 66. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w świetle obowiązujących przepisów prawa oświatowego 67. Ochrona danych osobowych 68. Odpowiedzialność nauczycieli i innych osób za ucznia/wychowanka w szkole/placówce oświatowej w aspekcie prawnym 69. Bezpieczeństwo ucznia w szkole – zapisy prawne 70. Ceremoniał szkolny 71. Bezpieczeństwo na wycieczkach i imprezach szkolnych Tworzenie szkolnego programu poprawy efektywności kształcenia 72. Wdrażanie zmian w kształceniu zawodowym, ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia osób dorosłych 73. Przywództwo edukacyjne w budowaniu potencjału szkoły 74. Diagnoza „na wejściu” uczniów klas pierwszych w szkole podstawowej 75. Diagnoza ,,na wejściu” w szkole ponadpodstawowej 76. Analiza egzaminów zewnętrznych w podniesieniu jakości pracy szkoły 77. Ewaluacja wewnętrzna/zewnętrzna
Oferta przeznaczona jest dla szkół i placówek oświatowych z terenu powiatów: ełckiego, gołdapskiego, oleckiego i piskiego. Zgłoszenia przyjmujemy faksem, listownie, pocztą elektroniczną. |
Aneta Klonowska |
2020-09-23 17:04:03 | Szkolenia rad pedagogicznych | Publikacja | Aneta Klonowska |
2020-09-23 17:04:00 | Szkolenia rad pedagogicznych | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Oferta szkoleń rad pedagogicznych Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku jest publiczną placówką doskonalenia nauczycieli prowadzoną przez Powiat Ełcki we współpracy z Gminą Miasto Ełk, Gminą Ełk, Gminą Kalinowo, Gminą Stare Juchy, Gminą Prostki, Gminą Kowale Oleckie. Doskonalenie nauczycieli rozumiemy jako wspieranie nauczycieli w realizacji bieżących zadań zawodowych i wspomaganie w rozwoju zawodowym; jako podnoszenie, uzupełnianie i aktualizowanie kwalifikacji zawodowych; nabywanie nowych kompetencji i umiejętności. Prowadzimy formy doskonalenia, w tym seminaria, konferencje, wykłady, warsztaty i szkolenia, uwzględniające specyfikę nauczanych przedmiotów lub prowadzonych zajęć oraz dotyczące ogólnej wiedzy i umiejętności zawodowych nauczyciela; zajmujemy się pracą koncepcyjną dotyczącą zakresu i sposobu organizowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli; udzielamy konsultacji. Prowadzimy odpowiednie formy doskonalenia zawodowego na podstawie diagnozy potrzeb w zakresie kształcenia ustawicznego nauczycieli, opracowujemy programy i formy doskonalenia w oparciu o najnowszą wiedzę metodyczną i dydaktyczną, poddajemy ewaluacji poszczególne formy doskonalenia. Zapraszamy do korzystania z oferty Mazurskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Ełku. Dyrektor MODN Tematyka szkoleń rad pedagogicznych – rok szkolny 2020/2021 Pobierz kartę zgłoszenia na formę doskonalenia zawodowego DYDAKTYKA, METODYKA NAUCZANIA 1. Wdrażanie nowej podstawy programowej w szkołach ponadpodstawowych ze szczególnym uwzględnieniem edukacji przyrodniczej i matematycznej 2. Program nauczania – tworzenie, wybór, modyfikacja 3. Metody i techniki aktywizujące w procesie edukacyjnym 4. Podniesienie efektywności kształcenia. Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów 5. Trening przed maturą z języka angielskiego, czyli jak skutecznie powtarzać, angażować i motywować uczniów 6. Jak rozwijać kompetencje matematyczne z wykorzystaniem narzędzi TIK na lekcjach języka angielskiego w szkole podstawowej? 7. Motywowanie uczniów do rozwijania się. Jak uczyć skutecznie? 8. Ocenianie kształtujące 9. Mnemotechniki- techniki uczenia i zapamiętywania 10. Metoda projektów w praktyce szkolnej 11. Język angielski w wychowaniu przedszkolnym – metody pracy i techniki nauczania 12. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii do efektywnego nauczania języka obcego 13. Zasady oceniania wypowiedzi ucznia na ustnym egzaminie maturalnym z języka obcego 14. Indywidualizacja pracy z uczniem
KOMPETENCJE KLUCZOWE 15. Kształcenie u uczniów kompetencji kluczowych 16. Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów 17. Rozwijanie kreatywności, przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych uczniów 18. Rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym 19. Rozwój umiejętności społecznych i emocjonalnych dzieci w wieku przedszkolnym gwarantem sukcesu dziecka w karierze szkolnej 20. Metody usprawniające pracę z dziećmi w dziedzinie kompetencji językowych wpływające na rozwój intelektualny
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE 21. Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość 22. Platforma Office 365 w kształceniu na odległość 23. Narzędzia TIK w zdalnym nauczaniu 24. Aplikacje Google w pracy nauczyciela 25. Wykorzystanie platformy ClickMeeting w kształceniu na odległość 26. Narzędzia do tworzenia quizów i testów online 27. Zdalna edukacja - jak bezpiecznie prowadzić lekcje online 28. Wykorzystanie platformy Zoom do prowadzenia lekcji zdalnych i zadań interaktywnych 29. Interaktywne materiały edukacyjne – tworzenie własnych i wykorzystanie gotowych przy pomocy aplikacji smallpdf, liveworksheets, LearningApps, Quizlet, kody QR 30. Narzędzia do zdalnego testowania na Classroomie: jak przygotować i sprawdzić test w formularzach Google 31. Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów internetowych w sieci 32. Tablica interaktywna narzędziem wspomagającym proces dydaktyczny 33. Interaktywny ekran dotykowy narzędziem wspomagającym proces dydaktyczny 34. Profilaktyka uzależnień cyfrowych 35. Cyberzagrożenia. Rodzic-uczeń-sieć 36. Wykorzystanie TIK w nauczaniu różnych przedmiotów i pracy z uczniem o SPE
WYCHOWANIE 37. Działania wychowawcze szkoły. Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych 38. Kształtowanie patriotycznych i obywatelskich postaw uczniów 39. Wolontariat w szkole – aspekty praktyczne i prawne 40. Agresja, przemoc, wykluczenie społeczne w szkole/placówce 41. Agresja w przedszkolu. Gry i zabawy dla przedszkolaków zapobiegające agresji 42. Doskonalenie kompetencji wychowawczych nauczyciela 43. Jak sobie radzić z niepożądanymi, prowokacyjnymi zachowaniami uczniów. Metoda konstruktywnej konfrontacji 44. Profilaktyka agresji i zaburzeń zachowania. Rozwiązywanie problemów wychowawczych 45. Profilaktyka uzależnień w szkołach i placówkach oświatowych 46. Czym odurza się młodzież? Nowe substancje psychoaktywne
ROZWÓJ ZAWODOWY NAUCZYCIELA 47. Emisja i higiena głosu nauczyciela 48. Awans zawodowy nauczyciela 49. Etyka zawodu nauczyciela 50. Profilaktyka wypalenia zawodowego
ZADANIA EDUKACYJNE 51. Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego wszystkim uczniom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych 52. Wspieranie potencjału rozwojowego uczniów i stwarzanie warunków do ich aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu szkoły 53. Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego 54. Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kontekście zmian przepisów oświatowych 55. Organizacja zajęć pozalekcyjnych 56. Indywidualny Program edukacyjno-terapeutyczny ucznia z niepełnosprawnością intelektualną 57. Realizacja wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego 58. Współpraca z rodzicami w szkole/ placówce oświatowe 59. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju 60. Konstruowanie WOPFU, IPET dla ucznia z ASD 61. Praca z dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego w klasie ogólnodostępnej 62. Praca z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w szkole ogólnodostępnej 63. Wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 64. Uczeń z ASD w przedszkolu/szkole 65. Indywidualizacja pracy z uczniem na podstawie opinii i orzeczeń poradni psychologiczno-pedagogicznej
ZAGADNIENIA ORGANIZACYJNO-PRAWNE PLANOWANIE I ORGANIZACJA PROCESU EDUKACYJNEGO 66. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w świetle obowiązujących przepisów prawa oświatowego 67. Ochrona danych osobowych 68. Odpowiedzialność nauczycieli i innych osób za ucznia/wychowanka w szkole/placówce oświatowej w aspekcie prawnym 69. Bezpieczeństwo ucznia w szkole – zapisy prawne 70. Ceremoniał szkolny 71. Bezpieczeństwo na wycieczkach i imprezach szkolnych Tworzenie szkolnego programu poprawy efektywności kształcenia 72. Wdrażanie zmian w kształceniu zawodowym, ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia osób dorosłych 73. Przywództwo edukacyjne w budowaniu potencjału szkoły 74. Diagnoza „na wejściu” uczniów klas pierwszych w szkole podstawowej 75. Diagnoza ,,na wejściu” w szkole ponadpodstawowej 76. Analiza egzaminów zewnętrznych w podniesieniu jakości pracy szkoły 77. Ewaluacja wewnętrzna/zewnętrzna
Oferta przeznaczona jest dla szkół i placówek oświatowych z terenu powiatów: ełckiego, gołdapskiego, oleckiego i piskiego. Zgłoszenia przyjmujemy faksem, listownie, pocztą elektroniczną. |
Aneta Klonowska |
2020-09-23 17:02:51 | Szkolenia rad pedagogicznych | Publikacja | Aneta Klonowska |
2020-09-23 17:02:48 | Szkolenia rad pedagogicznych | Zapis tymczasowy
Treść (PL): Oferta szkoleń rad pedagogicznych Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Ełku jest publiczną placówką doskonalenia nauczycieli prowadzoną przez Powiat Ełcki we współpracy z Gminą Miasto Ełk, Gminą Ełk, Gminą Kalinowo, Gminą Stare Juchy, Gminą Prostki, Gminą Kowale Oleckie. Doskonalenie nauczycieli rozumiemy jako wspieranie nauczycieli w realizacji bieżących zadań zawodowych i wspomaganie w rozwoju zawodowym; jako podnoszenie, uzupełnianie i aktualizowanie kwalifikacji zawodowych; nabywanie nowych kompetencji i umiejętności. Prowadzimy formy doskonalenia, w tym seminaria, konferencje, wykłady, warsztaty i szkolenia, uwzględniające specyfikę nauczanych przedmiotów lub prowadzonych zajęć oraz dotyczące ogólnej wiedzy i umiejętności zawodowych nauczyciela; zajmujemy się pracą koncepcyjną dotyczącą zakresu i sposobu organizowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli; udzielamy konsultacji. Prowadzimy odpowiednie formy doskonalenia zawodowego na podstawie diagnozy potrzeb w zakresie kształcenia ustawicznego nauczycieli, opracowujemy programy i formy doskonalenia w oparciu o najnowszą wiedzę metodyczną i dydaktyczną, poddajemy ewaluacji poszczególne formy doskonalenia. Zapraszamy do korzystania z oferty Mazurskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Ełku. Dyrektor MODN Tematyka szkoleń rad pedagogicznych – rok szkolny 2020/2021 Karta zgłoszenia na formę doskonalenia zawodowego DYDAKTYKA, METODYKA NAUCZANIA 1. Wdrażanie nowej podstawy programowej w szkołach ponadpodstawowych ze szczególnym uwzględnieniem edukacji przyrodniczej i matematycznej 2. Program nauczania – tworzenie, wybór, modyfikacja 3. Metody i techniki aktywizujące w procesie edukacyjnym 4. Podniesienie efektywności kształcenia. Rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów 5. Trening przed maturą z języka angielskiego, czyli jak skutecznie powtarzać, angażować i motywować uczniów 6. Jak rozwijać kompetencje matematyczne z wykorzystaniem narzędzi TIK na lekcjach języka angielskiego w szkole podstawowej? 7. Motywowanie uczniów do rozwijania się. Jak uczyć skutecznie? 8. Ocenianie kształtujące 9. Mnemotechniki- techniki uczenia i zapamiętywania 10. Metoda projektów w praktyce szkolnej 11. Język angielski w wychowaniu przedszkolnym – metody pracy i techniki nauczania 12. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii do efektywnego nauczania języka obcego 13. Zasady oceniania wypowiedzi ucznia na ustnym egzaminie maturalnym z języka obcego 14. Indywidualizacja pracy z uczniem
KOMPETENCJE KLUCZOWE 15. Kształcenie u uczniów kompetencji kluczowych 16. Rozwijanie samodzielności, innowacyjności i kreatywności uczniów 17. Rozwijanie kreatywności, przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych uczniów 18. Rozwijanie kompetencji kluczowych dzieci w wieku przedszkolnym 19. Rozwój umiejętności społecznych i emocjonalnych dzieci w wieku przedszkolnym gwarantem sukcesu dziecka w karierze szkolnej 20. Metody usprawniające pracę z dziećmi w dziedzinie kompetencji językowych wpływające na rozwój intelektualny
TECHNOLOGIE INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNE 21. Wykorzystanie w procesach edukacyjnych narzędzi i zasobów cyfrowych oraz metod kształcenia na odległość 22. Platforma Office 365 w kształceniu na odległość 23. Narzędzia TIK w zdalnym nauczaniu 24. Aplikacje Google w pracy nauczyciela 25. Wykorzystanie platformy ClickMeeting w kształceniu na odległość 26. Narzędzia do tworzenia quizów i testów online 27. Zdalna edukacja - jak bezpiecznie prowadzić lekcje online 28. Wykorzystanie platformy Zoom do prowadzenia lekcji zdalnych i zadań interaktywnych 29. Interaktywne materiały edukacyjne – tworzenie własnych i wykorzystanie gotowych przy pomocy aplikacji smallpdf, liveworksheets, LearningApps, Quizlet, kody QR 30. Narzędzia do zdalnego testowania na Classroomie: jak przygotować i sprawdzić test w formularzach Google 31. Rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów i nauczycieli. Bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z zasobów internetowych w sieci 32. Tablica interaktywna narzędziem wspomagającym proces dydaktyczny 33. Interaktywny ekran dotykowy narzędziem wspomagającym proces dydaktyczny 34. Profilaktyka uzależnień cyfrowych 35. Cyberzagrożenia. Rodzic-uczeń-sieć 36. Wykorzystanie TIK w nauczaniu różnych przedmiotów i pracy z uczniem o SPE
WYCHOWANIE 37. Działania wychowawcze szkoły. Wychowanie do wartości, kształtowanie postaw i respektowanie norm społecznych 38. Kształtowanie patriotycznych i obywatelskich postaw uczniów 39. Wolontariat w szkole – aspekty praktyczne i prawne 40. Agresja, przemoc, wykluczenie społeczne w szkole/placówce 41. Agresja w przedszkolu. Gry i zabawy dla przedszkolaków zapobiegające agresji 42. Doskonalenie kompetencji wychowawczych nauczyciela 43. Jak sobie radzić z niepożądanymi, prowokacyjnymi zachowaniami uczniów. Metoda konstruktywnej konfrontacji 44. Profilaktyka agresji i zaburzeń zachowania. Rozwiązywanie problemów wychowawczych 45. Profilaktyka uzależnień w szkołach i placówkach oświatowych 46. Czym odurza się młodzież? Nowe substancje psychoaktywne
ROZWÓJ ZAWODOWY NAUCZYCIELA 47. Emisja i higiena głosu nauczyciela 48. Awans zawodowy nauczyciela 49. Etyka zawodu nauczyciela 50. Profilaktyka wypalenia zawodowego
ZADANIA EDUKACYJNE 51. Zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz wsparcia psychologiczno-pedagogicznego wszystkim uczniom z uwzględnieniem zróżnicowania ich potrzeb rozwojowych i edukacyjnych 52. Wspieranie potencjału rozwojowego uczniów i stwarzanie warunków do ich aktywnego i pełnego uczestnictwa w życiu szkoły 53. Wspieranie rozwoju ucznia zdolnego 54. Kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w kontekście zmian przepisów oświatowych 55. Organizacja zajęć pozalekcyjnych 56. Indywidualny Program edukacyjno-terapeutyczny ucznia z niepełnosprawnością intelektualną 57. Realizacja wewnątrzszkolnego systemu doradztwa zawodowego 58. Współpraca z rodzicami w szkole/ placówce oświatowe 59. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju 60. Konstruowanie WOPFU, IPET dla ucznia z ASD 61. Praca z dziećmi posiadającymi orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego w klasie ogólnodostępnej 62. Praca z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym w szkole ogólnodostępnej 63. Wspieranie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 64. Uczeń z ASD w przedszkolu/szkole 65. Indywidualizacja pracy z uczniem na podstawie opinii i orzeczeń poradni psychologiczno-pedagogicznej
ZAGADNIENIA ORGANIZACYJNO-PRAWNE PLANOWANIE I ORGANIZACJA PROCESU EDUKACYJNEGO 66. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w świetle obowiązujących przepisów prawa oświatowego 67. Ochrona danych osobowych 68. Odpowiedzialność nauczycieli i innych osób za ucznia/wychowanka w szkole/placówce oświatowej w aspekcie prawnym 69. Bezpieczeństwo ucznia w szkole – zapisy prawne 70. Ceremoniał szkolny 71. Bezpieczeństwo na wycieczkach i imprezach szkolnych Tworzenie szkolnego programu poprawy efektywności kształcenia 72. Wdrażanie zmian w kształceniu zawodowym, ze szczególnym uwzględnieniem kształcenia osób dorosłych 73. Przywództwo edukacyjne w budowaniu potencjału szkoły 74. Diagnoza „na wejściu” uczniów klas pierwszych w szkole podstawowej 75. Diagnoza ,,na wejściu” w szkole ponadpodstawowej 76. Analiza egzaminów zewnętrznych w podniesieniu jakości pracy szkoły 77. Ewaluacja wewnętrzna/zewnętrzna
Oferta przeznaczona jest dla szkół i placówek oświatowych z terenu powiatów: ełckiego, gołdapskiego, oleckiego i piskiego. Zgłoszenia przyjmujemy faksem, listownie, pocztą elektroniczną. |
Aneta Klonowska |
2020-09-23 16:59:01 | Szkolenia rad pedagogicznych | Publikacja | Aneta Klonowska |
Historia zmian strony - Szkolenia rad pedagogicznych