Historia zmian strony - O nas
| 3 4 5 6 7Znalezionych dokumentów: 37 | |
Data modyfikacji |
Element |
Opis |
Użytkownik |
2019-12-01 15:07:25 |
O nas |
Zapis tymczasowy
Treść (PL): 
Cele Ośrodka:
1) rozpoznanie potrzeb i oczekiwań edukacyjnych nauczycieli, 2)Szkolenie rad pedagogicznych w zakresie projektowania rozwoju szkoły, a w szczególności : - budowaniu szkolnego systemu oceniania, - tworzeniu przedmiotowych systemów oceniania, - budowaniu programów wychowawczych, - tworzeniu programów wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli, - konstruowaniu szkolnych programów nauczania, - planowaniu i organizowaniu efektywnej współpracy z rodzicami. 3) koordynacja doskonalenia zawodowego nauczycieli na poziomie powiatów i gmin, 4) wspieranie adaptacji zawodowej nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, 5) wspieranie awansu zawodowego nauczycieli, 6) wspieranie dyrektorów szkół w zakresie kierowania i zarządzania, - umożliwienie bezpośredniego i systematycznego przepływu informacji pedagogicznej, - sporządzanie analiz dotyczących poziomu kształcenia i doskonalenia nauczycieli na poziomie gmin i powiatów, 9) wykorzystanie zasobów bibliotek pedagogicznych w zakresie: - bazy merytorycznej, - bazy lokalowej, - bibliotekarzy jako doradców bibliotek szkolnych. 10) ośrodek prowadzi działalność wydawniczą.
|
Józef Kunicki |
2019-11-23 20:49:29 |
O nas |
Publikacja |
Józef Kunicki |
2019-11-23 20:49:26 |
O nas |
Zapis tymczasowy
Treść (PL): 
Cele Ośrodka:
1) rozpoznanie potrzeb i oczekiwań edukacyjnych nauczycieli, 2)Szkolenie rad pedagogicznych w zakresie projektowania rozwoju szkoły, a w szczególności : - budowaniu szkolnego systemu oceniania, - tworzeniu przedmiotowych systemów oceniania, - budowaniu programów wychowawczych, - tworzeniu programów wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli, - konstruowaniu szkolnych programów nauczania, - planowaniu i organizowaniu efektywnej współpracy z rodzicami. 3) koordynacja doskonalenia zawodowego nauczycieli na poziomie powiatów i gmin, 4) wspieranie adaptacji zawodowej nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, 5) wspieranie awansu zawodowego nauczycieli, 6) wspieranie dyrektorów szkół w zakresie kierowania i zarządzania, - umożliwienie bezpośredniego i systematycznego przepływu informacji pedagogicznej, - sporządzanie analiz dotyczących poziomu kształcenia i doskonalenia nauczycieli na poziomie gmin i powiatów, 9) wykorzystanie zasobów bibliotek pedagogicznych w zakresie: - bazy merytorycznej, - bazy lokalowej, - bibliotekarzy jako doradców bibliotek szkolnych. 10) ośrodek prowadzi działalność wydawniczą.
Akredytacja na 15-lecie pracy naszego ośrodka
Decyzją nr 21 z dnia 18 listopada 2015 roku Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty przyznał akredytację Mazurskiemu Ośrodkowi Doskonalenia Nauczycieli w Ełku. W październiku 2015 roku MODN złożył do Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie wniosek o akredytację. Wraz z wnioskiem do kuratorium powędrowała obszerna dokumentacja, obrazująca pracę oraz osiągnięcia ełckiej placówki. Wstępnym warunkiem ubiegania się o akredytację jest uzyskanie w całościowej ewaluacji zewnętrznej wyłącznie liter A oraz B. Ten warunek MODN spełnił w rezultacie ewaluacji z 2012 roku. Ponadto ubiegająca się o akredytację placówka musi wykazać się kadrą na najwyższym poziomie, udziałem w realizacji ogólnokrajowych lub wojewódzkich programów doskonalenia nauczycieli, prowadzeniem własnych badań edukacyjnych, opracowywaniem własnych programów itp. Akredytowana placówka powinna także mieć bardzo dobre wyposażenie techniczne i silną pozycję w środowisku. W skład dokumentacji wchodzą więc m.in. dyplomy, podziękowania, rekomendacje, certyfikaty zdobytych uprawnień. W dniu 4 listopada 2015 roku MODN odwiedziła powołana przez W-MKO komisja akredytacyjna i zweryfikowała pozytywnie powyższą dokumentację. Akredytacja to rodzaj ukoronowania 15 lat pracy MODN. Ośrodków doskonalenia nauczycieli prowadzonych przez samorządy powiatowe istnieje w naszym kraju zaledwie kilkadziesiąt a w województwie warmińsko-mazurskim tylko w Ełku i Olsztynie. W tym gronie akredytacją mogą poszczycić się nieliczne. Ośrodki z akredytacją są uprawnione do prowadzenia miedzy innymi kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania w oświacie. Aktualnie rozpoczynamy rekrutację na taki kurs – według nowego, zmodernizowanego przez MEN programu. Ponadto traktujemy akredytację jako potwierdzenie jakości świadczonych przez MODN usług edukacyjnych, dlatego ogłaszamy opracowaną w ośrodku bogatą ofertę kursów doskonalących. My wiemy, że są one dobrze przygotowane i potrzebne, akredytacja powinna zachęcić tych nauczycieli, którzy dotychczas mało korzystali ze szkoleń.

|
Józef Kunicki |
2019-11-23 20:49:19 |
O nas |
Publikacja |
Józef Kunicki |
2019-11-23 20:49:16 |
O nas |
Zapis tymczasowy
Treść (PL): 
Cele Ośrodka:
1) rozpoznanie potrzeb i oczekiwań edukacyjnych nauczycieli, 2)Szkolenie rad pedagogicznych w zakresie projektowania rozwoju szkoły, a w szczególności : - budowaniu szkolnego systemu oceniania, - tworzeniu przedmiotowych systemów oceniania, - budowaniu programów wychowawczych, - tworzeniu programów wewnątrzszkolnego doskonalenia nauczycieli, - konstruowaniu szkolnych programów nauczania, - planowaniu i organizowaniu efektywnej współpracy z rodzicami. 3) koordynacja doskonalenia zawodowego nauczycieli na poziomie powiatów i gmin, 4) wspieranie adaptacji zawodowej nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, 5) wspieranie awansu zawodowego nauczycieli, 6) wspieranie dyrektorów szkół w zakresie kierowania i zarządzania, - umożliwienie bezpośredniego i systematycznego przepływu informacji pedagogicznej, - sporządzanie analiz dotyczących poziomu kształcenia i doskonalenia nauczycieli na poziomie gmin i powiatów, 9) wykorzystanie zasobów bibliotek pedagogicznych w zakresie: - bazy merytorycznej, - bazy lokalowej, - bibliotekarzy jako doradców bibliotek szkolnych. 10) ośrodek prowadzi działalność wydawniczą.
Akredytacja na 15-lecie pracy naszego ośrodka
Decyzją nr 21 z dnia 18 listopada 2015 roku Warmińsko-Mazurski Kurator Oświaty przyznał akredytację Mazurskiemu Ośrodkowi Doskonalenia Nauczycieli w Ełku. W październiku 2015 roku MODN złożył do Warmińsko-Mazurskiego Kuratora Oświaty w Olsztynie wniosek o akredytację. Wraz z wnioskiem do kuratorium powędrowała obszerna dokumentacja, obrazująca pracę oraz osiągnięcia ełckiej placówki. Wstępnym warunkiem ubiegania się o akredytację jest uzyskanie w całościowej ewaluacji zewnętrznej wyłącznie liter A oraz B. Ten warunek MODN spełnił w rezultacie ewaluacji z 2012 roku. Ponadto ubiegająca się o akredytację placówka musi wykazać się kadrą na najwyższym poziomie, udziałem w realizacji ogólnokrajowych lub wojewódzkich programów doskonalenia nauczycieli, prowadzeniem własnych badań edukacyjnych, opracowywaniem własnych programów itp. Akredytowana placówka powinna także mieć bardzo dobre wyposażenie techniczne i silną pozycję w środowisku. W skład dokumentacji wchodzą więc m.in. dyplomy, podziękowania, rekomendacje, certyfikaty zdobytych uprawnień. W dniu 4 listopada 2015 roku MODN odwiedziła powołana przez W-MKO komisja akredytacyjna i zweryfikowała pozytywnie powyższą dokumentację. Akredytacja to rodzaj ukoronowania 15 lat pracy MODN. Ośrodków doskonalenia nauczycieli prowadzonych przez samorządy powiatowe istnieje w naszym kraju zaledwie kilkadziesiąt a w województwie warmińsko-mazurskim tylko w Ełku i Olsztynie. W tym gronie akredytacją mogą poszczycić się nieliczne. Ośrodki z akredytacją są uprawnione do prowadzenia miedzy innymi kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania w oświacie. Aktualnie rozpoczynamy rekrutację na taki kurs – według nowego, zmodernizowanego przez MEN programu. Ponadto traktujemy akredytację jako potwierdzenie jakości świadczonych przez MODN usług edukacyjnych, dlatego ogłaszamy opracowaną w ośrodku bogatą ofertę kursów doskonalących. My wiemy, że są one dobrze przygotowane i potrzebne, akredytacja powinna zachęcić tych nauczycieli, którzy dotychczas mało korzystali ze szkoleń.

|
Józef Kunicki |
2019-11-21 20:42:44 |
O nas |
Publikacja |
Józef Kunicki |
| 3 4 5 6 7Znalezionych dokumentów: 37 | |
|
|